Pievienojies mūsu komandai!
Valmieras Viestura vidusskola (turpmāk – skola) aicina darbā sekretāru.
Ja Jūs vēlaties:
- veikt dokumentu noformēšanu, veidošanu, kārtošanu, uzglabāšanu atbilstoši nomenklatūrai dokumentu pārvaldes kārtībai;
- realizēt skolēnu lietvedību (personu lietas, rīkojumu sagatavošana);
- veikt ierobežotas pieejamības dokumentu apstrādi (reģistrācija un nosūtīšana adresātiem);
- reģistrēt stundu izmaiņas, tās publicēt skolas mājas lapā;
- nodrošināt savlaicīgu informācijas un dokumentu apriti ar skolas administrāciju, darbiniekiem, pašvaldību un citām institūcijām;
un Jums ir:
- vismaz vidējā profesionālā izglītība lietvedības jomā;
- iepriekšēja pieredze lietveža amatā izglītības iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību;
- valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām;
- prasme strādāt ar datoru Windows vidē, izmantot interneta iespējas un datu bāzes;
- prasme orientēties normatīvajos aktos un pielietot tos darbā;
- kompetences: labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, precizitāte, augsta atbildības sajūta; precizitāte un atbildība darbā;
mēs piedāvājam:
- pamatalgu pārbaudes laikā 770 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 785 EUR pirms nodokļu nomaksas;
- viena vakance par pilnu darba slodzi un viena vakance par pusslodzi;
- darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam;
- darbu radošā, draudzīgā kolektīvā;
- stabilu, sakārtotu darba vidi renovētā izglītības iestādē.
Profesionālās darbības aprakstu (CV), pieteikuma vēstuli lūdzam nosūtīt uz e-pastu: vai iesniegt personīgi Valmieras Viestura vidusskolas kancelejā (adrese: Viestura aleja 3, Valmiera, Valmieras novads) ar norādi „Sekretāra/-es vakancei” līdz 2025.gada 31.oktobrim.
Tālrunis informācijai: 29286619.
Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām.