Ar 10.decembri Valmierā, Rīgas ielā 32, iedzīvotājiem atkritumu apsaimniekošanas jautājumu risināšanai, pieejams jauns klientu apkalpošanas centrs ēkas pirmajā stāvā.
Klientu apkalpošanas daļas vadītājs Mārtiņš Vīgants: “ Mums ir svarīgi būt klientiem ērti sasniedzamiem, lai piedāvātu labākos risinājumus atkritumu apsaimniekošanā. Kaut arī arvien virzāmies uz procesu digitalizāciju, izmantojam eparakstu, saziņu epastos, klientu portālā un mājas lapā, klātienes konsultācijas joprojām daudziem iedzīvotājiem ir ļoti būtiskas. Klientu centrs ir izvietots pirmajā stāvā, lai būtu ērti pieejams arī vecāka gada gājuma cilvēkiem un cilvēkiem ar īpašām vajadzībām.”
Klientu centrā iespējams noslēgt atkritumu apsaimniekošanas līgumus, veikt izmaiņas tajos, saņemt konsultācijas par pakalpojumu veidiem un izmaksām, noskaidrot pareizas šķirošanas pamatprincipus, kā ari risināt citus ar atkritumu apsaimniekošanu saistītus jautājumus.
Valstī izsludinātās ārkārtējās situācijas laikā ZAAO Klientu apkalpošanas centrs Valmierā darbojas zaļajā režīmā – klātienes konsultācijas ir pieejamas pēc iepriekšēja pieraksta un uzrādot Covid-19 sadarbspējīgu sertifikātu. Klientus apkalpo speciālisti ar Covid-19 sadarbspējīgu sertifikātu.
Epidemioloģiski nestabilās situācijas dēļ, aicinām izvērtēt klātienes konsultāciju nepieciešamību, par galvenajiem saziņas kanāliem izvēloties ZAAO telefona centrāli tālr. 64281250 un epastu . Pakalpojumu pieteikumi iespējami arī uzņēmuma mājas lapā www.zaao.lv, pakalpojumu sniegšanas datumi un norēķinu informācija pieejama klientu portālā klientiem.zaao.lv.
Atgādinām, ka reģionos klientu klātienes konsultācijas sniedz ZAAO EKO laukumu pārziņi, ārkārtējās situācijas laikā konsultācijas pieejamas tikai EKO laukumu āra teritorijā.
Zane Leimane
SIA “ZAAO” sabiedrisko attiecību vadītāja