Pievienojies mūsu komandai!
Ziemeļvidzemes pamatskola aicina darbā lietvedības sekretāru/-i (uz nepilnu likmi, 12 kontaktstundas nedēļā) uz noteiktu laiku.
Ja Tev ir vēlme:
- atbildēt par efektīvu informācijas un dokumentu plūsmas nodrošināšanu Ziemeļvidzemes pamatskolā (turpmāk – Skola);
- apstrādāt saņemto, nosūtāmo pastu;
- ievadīt nepieciešamos datus elektroniskās pārvaldības sistēmās (Dokumentu vadības sistēmā “Namejs”, pašapkalpošanās portālā “HoP”, resursu vadības sistēmā “Horizon”, u.tml.);
- kārtot personas lietas, gatavot rīkojumus;
- pieņemt personiskos iesniegumus;
- sagatavot nepieciešamos dokumentus izglītojamajiem un darbiniekiem;
- savlaicīgi sagatavot un noteiktā termiņā nodot valsts arhīviem patstāvīgi glabājamos dokumentus;
un Jums ir:
- vēlama pirmā līmeņa augstākā izglītība vai vidējā profesionālā izglītība;
- darba pieredze darbā ar dokumentiem ne mazāka kā viens gads;
- vēlama pieredze lietvedības darbā izglītības iestādē vai pašvaldībā;
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī;
- prasme strādāt ar biroja tehniku, elektronisko pastu, elektronisko parakstu, meklēt darbam nepieciešamo informāciju internetā;
- kompetences: labas komunikācijas spējas, sadarbības prasme; spēja plānot un organizēt savu darbu; atbildības sajūta un precizitāte;
mēs piedāvājam:
- atalgojumu EUR 860 mēnesī pirms nodokļu nomaksas un 10% piemaksu par darbu speciālos apstākļos;
- darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu un sociālās garantijas atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam;
- atsaucīgu kolektīvu.
Dzīves un darba gaitu aprakstu (CV), izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas un motivācijas vēstuli sūtīt līdz 2023.gada 6.janvārim uz e-pastu: ar norādi “PIETEIKUMS lietvedības sekretāres/-a amatam”.
Tālrunis uzziņām: 29406732.
Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām.