Atpakaļ
Pašvaldība / Informācija / Darba piedāvājumi / Valmieras novada pašvaldības Burtnieku apvienības pārvalde aicina darbā strādnieku

Valmieras novada pašvaldības Burtnieku apvienības pārvalde aicina darbā strādnieku

Strādnieks Valmieras pagastā

Pievienojies mūsu komandai!

Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Burtnieku apvienības pārvalde (turpmāk – Pārvalde) aicina darbā strādnieku (Valmieras pagastā) uz nenoteiktu laiku.

Ja Tev ir vēlme:

  • veikt Pārvaldes Valmieras pagasta teritorijā esošo Pašvaldības īpašumu un dzīvojamo māju to teritoriju vispārējo saimniecisko uzturēšanu un remontdarbus;
  • veikt ikdienas saimnieciskos darbus Pārvaldes Valmieras pagasta teritorijā;
  • ar traktortehnikas palīdzību veikt pļaušanas un sniega attīrīšanas darbus;
  • veikt kravu iekraušanas un izkraušanas darbus;

un ja Tev ir:

  • pamata vai vidējās pakāpes profesionālā izglītība;
  • labas latviešu valodas zināšanas;
  • vēlama traktortehnikas vadītāja apliecība;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība;
  • spēja patstāvīgi veikt darbu un uzņemties atbildību par noteikto uzdevumu izpildi;

mēs piedāvājam:

  • normālo darba laiku 40 stundas nedēļā;
  • pamatalgu pārbaudes laikā 720 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 758 EUR pirms nodokļu nomaksas;
  • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu;
  • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu un citas sociālās garantijas atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam;
  • profesionālās pilnveidošanās iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā.

CV, motivācijas vēstuli un izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu , ar norādi „Pieteikums strādnieka/-ces Valmieras pagastā amatam”, līdz 2023.gada 24.aprīlim.

Papildu informācija, zvanot pa tālruni: 29388422.

Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām.