Atpakaļ
Pašvaldība / Informācija / Darba piedāvājumi / Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Sociālo lietu pārvaldes struktūrvienībā “Sociālā darba nodaļa” ģimenes asistentu

Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Sociālo lietu pārvaldes struktūrvienībā “Sociālā darba nodaļa” ģimenes asistentu

ģimenes asistents

Pievienojies mūsu komandai!

Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Sociālo lietu pārvaldes struktūrvienībā “Sociālā darba  nodaļa” ģimenes asistentu/-i (uz nenoteiktu laiku).

Ja Tev ir vēlme:

  • veikt ģimenes asistenta pienākumus Valmieras novada teritorijā, ciešā sadarbībā ar Pašvaldības sociālajiem darbiniekiem;
  • nodrošināt klientam/ģimenei atbalstu un apmācību: sociālo prasmju apgūšanā, saskarsmē, pašaprūpē, bērnu aprūpē un audzināšanā, personīgā (ģimenes) budžeta plānošanā, mājsaimniecības vadīšanā un mājas darbu veikšanā, mājokļa un nodarbinātības, izglītības, veselības un atkarību problēmu risināšanā, lai panāktu personas un ģimenes ilgtspējīgu funkcionēšanu;
  • palīdzēt klientam apgūt prasmes kā veiksmīgi plānot un vadīt ikdienas dzīvi, kā piesaistīt trūkstošos resursus, kā sadarboties ar dažādām iestādēm un speciālistiem;
  • asistēt personai/ģimenei dzīvesvietā, nepieciešamības gadījumā asistēt sadarbībā ar citām institūcijām;
  • kā pavadošai personai sniegt atbalstu nokļūšanai uz ārstniecības u.c. iestādēm;

un ja Tev ir:

  • profesionālā vidējā vai 1.līmeņa izglītība sociālajā, izglītības vai veselības aprūpes jomā, vai students augstākās izglītības iestādes sociālā darba, pedagoģijas, veselības vai psiholoģijas jomā;
  • valsts valodas prasme augstākajā līmenī;
  • kompetences: empātija un prasme motivēt; laba stresa noturība; labas komunikācijas spējas gan ar klientu, gan sadarbībā; spēja strādāt komandā kā arī patstāvīgi, savas amata kompetences ietvaros; precizitāte, atbildība, laipnība un iejūtība;
  • B kategorijas autovadītāja tiesības;

mēs piedāvājam:

  • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā;
  • pamatalgu pārbaudes laikā 720 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 758 EUR pirms nodokļu nomaksas;
  • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu;
  • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam;
  • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā.

Profesionālās darbības aprakstu (CV), motivācijas vēstuli un izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz , vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi „Ģimenes asistenta/-es amatam”, līdz 2023.gada 8.decembrim.

Tālrunis papildu informācijai: 64207148 vai 27891673.

Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām.