Atpakaļ
Pašvaldība / Informācija / Darba piedāvājumi / Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Personāla nodaļā personāla speciālistu ar darba vietu Strenču apvienības pārvaldē

Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Personāla nodaļā personāla speciālistu ar darba vietu Strenču apvienības pārvaldē

personāla speciālists Strenči

Pievienojies mūsu komandai!

Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Personāla nodaļā personāla speciālistu/-i ar darba vietu Strenču apvienības pārvaldē (uz nenoteiktu laiku).

Ja Tev ir vēlme:

  • strādāt ar cilvēkiem, konsultēt Pašvaldības iestāžu un struktūrvienību vadītājus un darbiniekus ar darba tiesiskajām attiecībām saistītajos jautājumos;
  • sagatavot, kā arī sniegt atbalstu Pašvaldības iestāžu un struktūrvienību vadītājiem ar personāla vadību saistīto dokumentu sagatavošanā;
  • veidot un uzturēt noteiktu iestāžu un struktūrvienību darbinieku personu lietas;
  • nodrošināt personāla datu ievadīšanu resursu vadības sistēmā Horizon un veikt darbinieku pašapkalpošanās sistēmas HoP pieteikumu apstrādāšanu;
  • piedalīties darbinieku darba izpildes plānošanas un novērtēšanas procesu realizēšanā;
  • piedalīties darbinieku atlases procesos;
  • iesaistīties un sniegt priekšlikumus personāla vadības procesu pilnveidošanai;

un ja Tev ir:

  • augstākā izglītība tiesību vai sociālajās zinātnēs (personāla vadībā, vadībzinībās);
  • vismaz 2 gadu darba pieredze (vēlams publiskajā sektorā) personāla speciālista amatā (personāla atlase, novērtēšana u.tml.);
  • teicamas zināšanas darba tiesību jomā un izpratne to pielietošanā;
  • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām;
  • teicamas prasmes darbam ar biroja tehniku, MS Office programmatūru un darbā ar personāla uzskaites un darbinieku pašapkalpošanās sistēmām (vēlama pieredze darbā ar Resursu vadības sistēmas Horizon Personāla moduli un darbinieku pašapkalpošanās portālu HoP);
  • kompetences: ļoti labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, argumentācijas prasme; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; analītiskās spējas; augsta atbildības sajūta; precizitāte; spēja strādāt individuāli un komandā; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus;

mēs piedāvājam:

  • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā;
  • pamatalgu pārbaudes laikā 983 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1157 EUR pirms nodokļu nomaksas;
  • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu;
  • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam;
  • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā.

CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz , vai personīgi Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads ar norādi “Personāla speciālista/-es amatam” līdz 2023.gada 26.maijam. Tālrunis papildus informācijai: 64207208.

Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām.