Atpakaļ
Pašvaldība / Informācija / Darba piedāvājumi / Valmieras novada pašvaldība aicina darbā IZPILDDIREKTORA VIETNIEKU/-CI – ATTĪSTĪBAS PĀRVALDES VADĪTĀJU

Valmieras novada pašvaldība aicina darbā IZPILDDIREKTORA VIETNIEKU/-CI – ATTĪSTĪBAS PĀRVALDES VADĪTĀJU

Valmieras novada pašvaldība aicina darbā IZPILDDIREKTORA VIETNIEKU/-CI - ATTĪSTĪBAS PĀRVALDES VADĪTĀJU

Valmieras novada pašvaldība aicina darbā IZPILDDIREKTORA VIETNIEKU/-CI – ATTĪSTĪBAS PĀRVALDES VADĪTĀJU uz nenoteiktu laiku.

 

Ja Tev ir vēlme:

  • nodrošināt Valmieras novada ilgtspējīgas attīstības stratēģijas un attīstības programmas izstrādi un īstenošanu, veikt regulāru stratēģijas un programmas izpildes monitoringu;
  • analizēt jaunu projektu ieviešanas iespējas, piesaistīt investīcijas no nacionālajām un starptautiskajām finanšu institūcijām, Eiropas Savienības programmām un fondiem;
  • nodrošināt Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) projektu pieteikumu izstrādi un projektu īstenošanu;
  • organizēt un plānot Pašvaldības ārējo sakaru un sadarbības procesu;
  • uzraudzīt pārraudzībā esošo Pašvaldības iestāžu darbu atbilstoši normatīvo aktu noteikumiem;

un ja Tev ir:

  • otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai biznesa vadībā/uzņēmējdarbībā;
  • vismaz pēdējo piecu gadu darba pieredze vadošā amatā (vadot ne mazāk kā 10 darbinieku komandu) attīstības projektu plānošanas un vadības jomā pašvaldību darbā;
  • pieredze attīstības plānošanas dokumentu izstrādē, realizācijā un uzraudzībā (ar konkrētu piemēru motivācijas vēstulē, norādot savus veiktos pienākumus);
  • pieredze un izpratne par nacionālo, pārrobežu un tiešo Eiropas Savienības fondu un citu finansējuma avotu piesaisti, sagatavošanu un ieviešanu (ar konkrētu piemēru motivācijas vēstulē, norādot savus veiktos pienākumus);
  • valsts valodas prasme augstākā līmenī;
  • labas angļu valodas zināšanas;
  • kompetences: stratēģiskās plānošanas prasme, spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu Pašvaldības mērķu sasniegšanu, spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt viedokli, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, spēja motivēt komandu;
  • labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām;

 

mēs piedāvājam:

  • darba un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā pašvaldībā;
  • stabilu atalgojumu (atbilstoši 15.mēnešalgu grupai no 2000 līdz 2265 EUR, atbilstoši darbinieka individuālajam novērtējumam);
  • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas;
  • sociālās garantijas atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam.

 

Motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”), CV un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz , vai personīgi Apmeklētāju pieņemšanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads ar norādi „Izpilddirektora vietnieka- Attīstības pārvaldes vadītāja amatam” līdz 2021.gada 19.jūlijam plkst.09.00. Tālrunis papildu informācijai: 64207148.

Ar nolikumu “Pretendentu atlases nolikums Valmieras novada pašvaldības izpilddirektora vietnieka – iestādes “Attīstības pārvalde” vadītāja amatam varat iepazīties šeit.

Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām.