Pienākumi:
- Nodrošināt klientu centra tirdzniecības procesa veiksmīgu norisi, pārdošanas mērķu izpildi un klientu kvalitatīvu apkalpošanu;
- Iesaistīties klientu konsultēšanā un apkalpošanā, ka arī veiksmīgas sadarbības izveidošana ar Biznesa klientu un Korporatīvo klientu daļām;
- Komandas vadīšana, motivēšana un apmācība, labāku rezultātu sasniegšanai (kopā septiņu cilvēku komanda divos klientu centros);
- Analizēt noteiktā plāna izpildi un rezultātus, gatavot atskaites, kā arī izstrādāt un ieviest operatīvas rīcības plānu rezultātu uzlabošanai;
- Nodrošināt ar klientu centra darbību saistītās dokumentācijas noformēšanu, apriti un uzskaiti.
Prasības:
- Augstāka izglītība;
- Pieredze pārdošanā un klientu apkalpošanā, kā arī vismaz 1 gada pieredze vadītāja amatā;
- Komandas vadības prasmes, spēja iedvesmot un motivēt komandu, lai sasniegtu izvirzītos mērķus;
- Spēja organizēt savu, klientu centra un savas komandas darbu;
- Uz klientu vajadzību un apmierinātību orientēta domāšana un attieksme;
- Piemītoša paškontrole un spēja pozitīvi risināt dažādas situācijas;
- Svešvalodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību.
Piedāvājums:
- Darba samaksa: Stabila atalgojuma daļa – 1390 Eur (bruto). Pēc mācību perioda (-3 mēneši) nāk klāt mainīgā atalgojuma daļa, vidēji 550 Eur (bruto)
- Dažādi bonusi – Veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšana, prēmijas par labiem darba rezultātiem, iemaksas uzkrājošās dzīvības apdrošināšanā, jauns darba viedtālrunis, papildu brīvdienas;
- Iespēja apgūt un testēt dažādas mobilās tehnoloģijas;
- Profesionāla apmācība veiksmīgai pienākumu veikšanai;
- Summētais darba laiks, nepārsniedzot mēneša noteikto normu
(2 klientu centri: Valmiera Valleta (Rīgas iela 4) – darba dienas un brīvdienas 10:00 – 21:00, Valmiera Rīgas (Rīgas iela 9) – darba dienas 9:00 – 18:00 un sestdiena, svētdiena – brīvs)
Vakance atvērta līdz 2023.gada 10.martam.
Pateicamies par atsaucību!