TAVI GALVENIE DARBA PIENĀKUMI BŪS:
- Plānot, organizēt, koordinēt un kontrolēt darbinieku apmācību procesu uzņēmumā;
- Sadarboties ar ārējiem mācību pakalpojumu sniedzējiem, izvērtēt un meklēt jaunus sadarbības partnerus;
- Organizēt trešo valstu pilsoņu rekrutēšanu, atlasi un sagatavot nepieciešamos dokumentus nodarbināšanai atbilstoši LR likumdošanas prasībām;
- Sadarboties ar vadītājiem un speciālistiem par personāla jautājumiem.
MEKLĒJAM KOLĒĢI AR:
- Vismaz 2 gadu pieredzi personāla vadībā un izpratni par personāla apmācību procesiem uzņēmumā;
- Pieredzi trešo valstu pilsoņu nodarbināšanā (tiks uzskatīta par priekšrocību);
- Amata pienākumiem atbilstošu izglītību;
- Izcilām komunikācijas prasmēm;
- Spēju strādāt komandā un patstāvīgi;
- Augstu atbildības sajūtu un precizitāti;
- Ļoti labām latviešu, angļu un krievu valodas zināšanām gan rakstiski, gan mutiski;
- Teicamām datorprasmēm (MS Office).
MĒS TEV PIEDĀVĀJAM:
- Darbu starptautiskā, stabilā uzņēmumā, ar iespēju iegūt jaunas zināšanas un pieredzi;
- Atalgojumu 1700 – 2000 EUR bruto mēnesī (atkarībā no kandidāta kompetencēm, pieredzes un kvalifikācijas) + ikgadējo mērķu prēmiju atkarīgi no sasniegtajiem rezultātiem, sākot ar otro darba gadu;
- Elastīgu darba laiku ar daļēji attālināta darba iespējām;
- Visus nepieciešamos resursus kvalitatīvai darba pienākumu veikšanai;
- Apmācību par uzņēmumā notiekošajiem procesiem;
- Līdzmaksājumu ēdināšanai, sporta un brīvā laika aktivitātēm;
- Veselības apdrošināšanu pēc 6 nostrādātiem mēnešiem un labumu grozu atbilstoši Koplīgumam;
- Iespēju strādāt uzņēmumā, kas ieguvis 3. vietu aptaujā Top Darba devējs 2023
- Vidzemes reģionā, kā arī statusu “Ģimenei draudzīga darba vieta”.
CV un pieteikuma vēstuli gaidīsim uz e-pasta adresi līdz 23.04.2024.